Het belang van het slachtoffer

‘Hoe gaat met met u?’, dat is de eerste vraag die wij stellen als we bellen met een cliënt. De letselschade-experts van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is de schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht gaat met onze cliënt. Soms heb je iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.

Samenwerkingspartners

Partnership

Medewerkers van Flyct staan altijd klaar. Samen met onze cliënt en samenwerkingspartners gaan we een partnership aan. Dit gaat verder dan alleen het behartigen van de belangen en ontzorgen. We knokken voor een schadevergoeding, maar ook voor een snelle afronding van de claim. Dan kan de cliënt ook snel dit vervelende hoofdstuk afsluiten. En dat is waar we samen voor gaan!

Rechtvaardige schadevergoeding

Iedereen binnen Flyct strijdt voor een rechtvaardige schadevergoeding. Dat klinkt logisch, maar dat is het niet. Als het dossier ingewikkeld wordt, dan bijten we ons daar extra in vast. Dit doen we wel altijd eerlijk. Letsel of ongemakken die niet bij dit ongeval horen sluiten we uit. De hoogte van de schadevergoedingen zijn altijd terecht. We gaan niet voor teveel, en nemen geen genoegen met minder. We gaan voor waar de cliënt recht op heeft.

Excellente service

Letsel is al erg genoeg. Daar is geen ruimte voor extra zorgen. Met onze excellente service nemen we zorgen weg. Bij Flyct maken we duidelijke afspraken en komen die na. Dit doen we met onze cliënten, maar ook met onze partners. Excellente service is wat iedereen van Flyct kan verwachten.

We werken niet voor verzekeraars

Wij behartigen de belangen van slachtoffers van een ongeval, dat ze buiten hun schuld is overkomen. We behartigen ook de belangen van hun werkgevers. We werken dus niet voor verzekeraars. Onze letselschade-experts zijn goed opgeleid en lid van één of meer brancheorganisaties, zoals NIS en NIVRE. Flyct onderschrijft de Gedragscode Behandeling Letselschade.