Intermediair: de beste dienstverlening voor uw klanten

Het belang van het slachtoffer
‘Hoe gaat met met u?’, dat is de eerste vraag die wij stellen als we bellen met uw klant. De letselschade-experts van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is de schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht gaat met uw klant. Soms heb je iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.

Partnership
Medewerkers van Flyct staan altijd klaar. Samen met onze cliënt en u als tussenpersoon gaan we een partnership aan. Dit gaat verder dan alleen het behartigen van de belangen en ontzorgen. We knokken voor een schadevergoeding, maar ook voor een snelle afronding van de claim. Dan kan uw klant ook snel dit vervelende hoofdstuk afsluiten. En dat is waar we samen voor gaan!

Rechtvaardige schadevergoeding
Iedereen binnen Flyct strijdt voor een rechtvaardige schadevergoeding. Dat klinkt logisch, maar dat is het niet. Als het dossier ingewikkeld wordt, dan bijten we ons daar extra in vast. Dit doen we wel altijd eerlijk. Letsel of ongemakken die niet bij dit ongeval horen sluiten we uit. De hoogte van de schadevergoedingen zijn altijd terecht. We gaan niet voor teveel, en nemen geen genoegen met minder. We gaan voor waar uw klant recht op heeft.

De beste dienstverlening voor uw cliënten
Als assurantietussenpersoon wilt u de beste dienstverlening voor uw klanten. Voor een aantal diensten wilt u specialisten inschakelen. Een letselschade expert kan één van deze specialisten zijn.

Kosteloos
De (juridische) bijstand van deze expert is zowel voor uw klant als voor uzelf kosteloos, op het moment dat een derde aansprakelijk is voor het letsel. Uw klant ontvangt de bijstand waar hij/zij recht op heeft.

Inspanningsvergoeding voor het intermediar
Wanneer u als intermediair een klant naar Flyct doorverwijst, vragen wij u een aantal voorbereidende werkzaamheden te verrichten. Als tegenprestatie voor deze inspanning, mogen wij u een vergoeding verstrekken voor elke binnenlandse zaak waarin de aansprakelijkheid is/wordt erkend. Wanneer u aanspraak op deze vergoeding wilt maken, leggen we de afspraken vast in een overeenkomst. Hiermee weet u precies waar u aan toe bent.

Goed opgeleid
Wij behartigen de belangen van slachtoffers van een ongeval, dat ze buiten hun schuld is overkomen. We behartigen ook de belangen van hun werkgevers. We werken dus niet voor verzekeraars. Onze letselschade-experts zijn goed opgeleid en lid van één of meer brancheorganisaties, zoals NIS en NIVRE. Flyct onderschrijft de Gedragscode Behandeling Letselschade en werkt conform het PIV convenant.

Flyct gaat deze samenwerking graag met u aan!

Meer te weten komen over deze samenwerking of vergoeding? Mail ons en ontvang alle gedetailleerde informatie in de mail.

 

Maak een afspraak met onze adviseur bij u in de buurt

Neem vrijblijvend 24/7 contact met ons op:

Wij zijn 24/7 voor u telefonisch bereikbaar. U kunt dus ook 's avonds en in het weekend bij ons terecht!

Letselschade opgelopen?

Doe onze test en ontdek of u in aanmerking komt voor schadevergoeding.

Letselschadetest

Wij zijn aangesloten bij het Register Letselschade

Wij zijn aangesloten bij het Register Letselschade