Het driegesprek

Het doel van een driegesprek is om de partijen elkaar te laten ontmoeten om de schadebehandeling onderling af te stemmen. In een driegesprek zitten de letselschade patiënt, de behartiger van de zijn/haar belangen en de verzekeraar bij elkaar.

Een driegesprek wordt doorgaans gepland zowel aan het begin en als aan het einde van een schadebehandeling.

Voor de letselschade patiënt moet het voor het gesprek helder zijn wat het doel is. Het slachtoffer mag en kan ook een aantal onderwerpen aandragen.

In een driegesprekverslag staan actiepunten en afspraken. Vooraf wordt afgesproken wie dit verslag maakt. Alle gesprekspartners mogen het verslag na ontvangst aanpassen.

Maak een afspraak met onze adviseur bij u in de buurt

Neem vrijblijvend 24/7 contact met ons op:

Wij zijn 24/7 voor u telefonisch bereikbaar. U kunt dus ook 's avonds en in het weekend bij ons terecht!

Letselschade opgelopen?

Doe onze test en ontdek of u in aanmerking komt voor schadevergoeding.

Letselschadetest

Wij zijn aangesloten bij het Register Letselschade

Wij zijn aangesloten bij het Register Letselschade